HARD WERKEN WORDT NIET ALTIJD BELOOND....

AVIOS/DBV 4 (zon)

vv Ewijk 7 (zon)

11 oktober 2020 10:45

Onbekend

Na het mooie bericht dat onze aanvoerder Arjan in de vroege morgen voor de tweede maal papa is geworden van een dochter genaamd Aster, wij feliciteren hem en zijn vrouw Jori met deze aanwinst, kon de rest van het team zich klaar maken voor de thuiswedstrijd tegen Ewijk 7.

Ondanks de voorspellingen was het mooi voetbalweer met een lekker herfstzonnetje, foute hitjes door de speaker, flauwe grappen..... en een drol op het veld!💩 Ja u leest het goed. Bij de aftrap ontdekte Jan een bruine rakker in het dauwe grasveld. Van welk dier (nemen aan dat het een dier was😉) het komt is niet bekend. Gelukkig is daar altijd Bart die de shitzooi wel weer opruimd. Na een mooi sprintje wist hij met stoffer en blik deze ongewenste gast te verwijderen. Voor de wedstrijd dus was begonnen, was de mooiste actie al gemaakt.

Toen kon de wedstrijd tegen Ewijk 7 na een valse start alsnog beginnen. Al snel bleek dat het vrij gelijk op ging tussen beide teams. Hele grote kansen bleven even uit. Wat opviel was dat er vooral hard werd gewerkt door onze mannen. Hier drong de aanvoerder van vandaag, Jesse, voor de wedstrijd dan ook op aan en dit werd goed uitgevoerd. Na wat kansjes van Ewijk wist ook 't Vierde de weg richting de goal te vinden. Wichard schoot na een mooie aanval net naast en Jorrit wilde met een afstandsschot de keeper testen, een polletje gooide echter roet in het eten. Waar we hoopten met 0-0 de rust in te gaan werden we toch overvallen door een opkomende speler vanuit achter die enkele spelers uitkapte en vervolgens de 0-1 beheerst binnen schoot.

Na de thee werd er wederom hard gewerkt. Maar ook nu bleven grote kansen uit. We wisten de eindpass vaak net niet goed te geven of op simpele momenten de bal van de voeten te laten ketsen. Ewijk werd wel wat sterker en kwam er kort achter elkaar goed doorheen. Dit resulteerde helaas dan ook tot een 0-3 achterstand waarbij Ewijk voor de 3-0 ook nog een penalty miste. We wisten dan ook dat de winst er niet meer in zat voor vandaag. Wel werd er nog een mooie aanval opgezet waarbij Willem de Lang de bal net voor langs schoot. Na de 0-4 was de wedstrijd definitief in het slot.

We mogen dus tevreden zijn over de inzet, maar toch hadden we wel meer uit deze inzet moeten halen en hebben we de kans die er lag helaas niet gepakt. Helaas kunnen wij voor nu geen goed vervolg geven aan ons spel daar de competitie door de Coronamaatregelen weer stil ligt. Wij hopen dat dit voor korte duur zal zijn zodat wij nog dit jaar of anders na de winterstop weer de velden mogen betreden. Het belangrijkste voor nu is dan ook dat iedereen zich aan de genomen maatregelen houdt en wij hopen dat we dan iedereen weer gezond terug zullen zien bij de nieuwe start. Tot dan en hou je haaks.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!