Nieuwe shirtsponsoren AVIOS/DBV Jeugd

26 april 2021 13:15

ALPHEN – Op zaterdag 7 april werd op het zonovergoten sportpark Mariaveld in Alphen de jeugd van AVIOS/DBV in het nieuw gestoken. Met de hulp van maar liefst 7 sponsoren loopt de volledige jeugdtak van AVIOS-DBV er weer gloedje nieuw bij.

Zonder deze sponsoren en zonder de talloze vrijwilligers die zich hier voor hebben ingezet hadden we dit niet voor elkaar kunnen krijgen, aldus Bas van Coolwijk namen de jeugdcommissie. De coronatijd zorgt er voor dat er geen wedstrijden kunnen worden gevoetbald en dan is het wel eens lastig om de jeugd gemotiveerd te houden. Dat we ons ledental desondanks op peil kunnen houden en zelfs nieuwe aanmeldingen krijgen is een dikke pluim voor onze beide verenigingen. Tenslotte is de jeugd de toekomst van onze verenigingen!

Speciale dank aan onze vele nieuwe sponsoren:

· Daan

· Vlamings

· Max Gremmen Transport

· Schäffer-Theunissen

· Strik-Basten

· Steel & Stockings

· De profkantine.nl

Met de nieuwe kleding kan onze jeugd weer jaren vooruit. Wil je ook lid worden van de leukste vereniging in de regio? Meld je aan via [email protected]!