Webshop

Nieuwe kledinglijn AVIOS/DBV!

Om jullie leden optimaal te laten presteren is er voor gekozen een nieuwe kledinglijn op te zetten welke mede mogelijk is gemaakt door Rick Sports. De kledinglijn is van het merk Hummel en deze is vanaf nu door jullie zelf te bestellen via onze webshop.

Het is de bedoeling dat jullie de aangeboden sportartikelen via deze webshop aan gaan schaffen. Leden ontvangen hierdoor een korting van 15% op de reguliere catalogus- en winkelprijs. AVIOS/DBV heeft zelf geen paskleding liggen, maar door Rick Sports is aangegeven om ten allen tijde de kleding in de winkel te mogen passen.

Het is niet alleen leuk voor jezelf maar ook voor de club om kleding via de webshop aan te schaffen. De club krijgt per jaar een bonus over alles wat via de webshop wordt gekocht. De bonus ontvangt de club in de vorm van contanten en zal worden gebruikt om leuke dingen voor de club aan te schaffen en om leuke activiteiten voor de leden te organiseren. WIN-WIN DUS!!!

Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de sponsorcommissie via de mail:

Klik hieronder op de afbeelding om naar de webshop te gaan

webshop_actie.png

AVIOS-DBV-300x250pixels_1.jpg