't VIERDE SCHRIJFT HISTORIE MET 2E ZEGE

Niftrik 4

Mannen, 4, 7e klasse 03

6 mei 2018 9:45

Vandaag heeft 't vierde historie geschreven met de 2e zege in de competitie. Dit is sinds het seizoen 2013-2014 niet meer voorgekomen.Na de winterstop was 't vierde goed begonnen met een zege op concurrent Batavia maar sindsdien werden de acht daarop volgende wedstrijden allemaal verloren met soms wel erg grote cijfers. Een opsteker konden onze jongens daarom wel eens een keer gebruiken.

Vandaag was dus de wedstrijd uit tegen VV Niftrik. Omdat het gras seizoen begonnen is en door andere omstandigheden waren er een vijftal spelers afwezig. Gelukkig voor ons ging 't 2e onverwachts niet door waardoor wij gebruik konden maken van William en Eric. Ook was Geert vanuit de B overgekomen om ons uit de brand te helpen. Daarvoor onze dank heren!!!

Het veld van Niftrik moest duidelijk nog gehooid worden. Dat waren we duidelijk aan het doen de 1e helft.  Ruststand.., 3-0 voor Niftrik. In de tweede helft namen Eric en William het team bij de hand en dat resulteerde binnen 10 minuten in een 3-3 stand. 't Vierde ging door en kwam zelfs op 3-4. Niftrik maakte nog 4-4, maar 't Vierde kwam op 4-6! Voor t eerst sinds vier jaar wint 't Vierde dus 2 wedstrijden in een seizoen!!! Hoera, hoera, hoera!

Hieronder het overzicht van de goals:

Rust

3-1 50e minuut Jan van Baaren (penalty)
3-2 52e minuut Ton van Oort
3-3 55e minuut Jimmy Verschuur
3-4 63e minuut William Seelen
4-5 81e minuut Youri Gros
4-6 87e minuut Eric Witzel

Zondag 13 mei gaan we voor de 2e winst op rij in en tegen nummer 2 Trekvogels. Aftrap 9.45 uur.