AVIOS/DBV 4 verliest na goede partij toch met ruime cijfers

DIOSA 4

Mannen, 4, 7e klasse 03

25 maart 2018 11:00

Op deze zonnige morgen moesten onze jongens aantreden in Balgoij tegen de nummer 2 van de competitie. Na een kansloze
nederlaag in de thuiswedstrijd was het plan om het dit keer beter te doen.

In de eerste helft gaf het vierde uitstekend partij waarbij Diosa alleen d.m.v. afstandschoten wat gevaar kon stichten maar deze werden vakkundig onschadelijk gemaakt  door keeper Sven. Alleen bij enkele corners ontstonden er gevaarlijke situaties voor ons doel zoals wel vaker het geval is. Uit een van de weinige geslaagde voorzetten vanaf de zijkant werd halverwege de 1e helft toch de 1-0 binnen getikt.

Na dit doelpunt kreeg 't vierde nog een grote kans op de gelijkmaker. Door een snelle counter kon Tjeerd vanaf het middenveld naar het doel van de tegenstander opstomen. Hij probeerde de keeper nog uit te spelen maar helaas miste hij nog de kracht en richting voor een doeltreffend schot.

Na rust werd het al snel 3-0 doordat de verdediging op snelheid werd geklopt door de snelle linksbuiten. Hierdoor was de wedstrijd beslist al kregen wij nog de kans op een eretreffer tijdens een scrimmage voor het doel van DIOSA na een corner. Uiteindelijk werd het vlak voor tijd nog 4-0 waardoor de schade nog enigzins binnen de perken bleef.