AVIOS/DBV 4 HEEFT EERSTE 3 PUNTEN BINNEN!

DIO '30 5 (zon)

28 april 2019 10:45

Jos van Beuningen

Schrik niet lieve Facebookvrienden..... er is niet gewonnen hoor! Wel werd er voor de derde keer gelijk gespeeld dit seizoen en hebben we op de ranglijst nu 3 punten in totaal. Tegen DIO'30 4 werd er met 3-3 gelijk gespeeld. Na een zeer sterke 1e helft waarin Jan, met een solo en een strakke kopbal bij een corner, tot twee keer toe de goal van de Drutense tegenstander wist te vinden. Door de twee goals en het sterke spel werd al geopperd iedere zaterdag voor de wedstrijd de verjaardag van onze koning te vieren. Oftewel op tijd beginnen met veel bier drinken, zodat de meeste ook vóór 3 uur in hun bedje kunnen liggen.

In de rust werden enkele noodzakelijke wissels doorgevoerd om iedereen te kunnen laten voetballen. Of het door deze wijzigingen kwam of toch door concentratieverlies is niet bekend maar DIO '30 4 scoorde al snel na rust de 1-2. Hierna kreeg DIO '30 4 het betere van het spel en zette onze mannen onder druk waardoor wij zelf niet meer echt aan voetballen toekwamen met uitzondering van enkele counters. Het gevolg van deze situatie was dat DIO '30 4 na een aanval over onze rechterkant een voorzet kon geven die door een speler van hun ingetikt kon worden waardoor onze voorsprong als sneeuw voor de zon weer was verdwenen. Er werd hier en daar wat gemopperd en we waren de controle even helemaal kwijt.

En toen een speler van DIO '30 4 10 minuten voor tijd met een gele kaart van het veld werd gestuurd kwamen we zelfs met 2-3 achter nadat een speler van hen met een mooie boogbal keeper Sven verschalkte die wat ver voor zijn doel stond. Gelukkig wist in de laatste minuut van de wedstrijd onze topscorer Wichard toch nog de gelijkmaker te maken en werd er toch nog wel een verdiend punt behaald waardoor het 3e punt van de competitie is behaald. πŸ’ͺ🏻

We willen onze verloren zoon Paul nog ff danken voor zijn inbreng en scheidsrechter Jos voor het fluiten (of niet fluiten) ... Al hoeft hij in Druten voorlopig niet te rekenen op een hartelijk ontvangst πŸ˜œ

Onze volgende wedstrijd is a.s. donderdag tegen Aquila 2, thuis in Alphen om 19.00 uur. Hopelijk kunnen we rekenen op uw support! Deze keer voor die wedstrijd overigens geen grote aankondiging van de redacteur , het verleden heeft uitgewezen dat dit niet bevorderlijk is voor de uitslag en de napret van de tegenstander alleen maar groter isπŸ˜‰