AVIOS/DBV 4 SPROKKELT OPNIEUW EEN PUNTJE ERBIJ

Victoria '25 4 (zon)

31 maart 2019 10:45

Onbekend

Eindelijk mochten onze mannen deze zondag weer eens thuis spelen tegen Victoria'28 die ook in het rechter rijtje zijn te vinden. Er was dus deze keer geen teamuitje voor nodig om de mannen op scherp te zetten want er lagen kansen op een goed resultaat. Wel was bekend dat Victoria '28  na de winterstop goed waren gestart en dus waren we wel op onze hoede. Na een rommelig begin kwam de Alphse formatie door een snelle counter en een mooi wippertje van Wichard op 1-0! In deze positie komen we niet vaak en dus waren we terrecht blij. Vlak voor rust kwamen de bezoekers echter toch nog op 1-1 doordat een aanvaller plots vrij voor keeper Sven verscheen.

De tweede helft bestond uit veel kansen over en weer. Waarbij Ton een drietal kansen had op meer succes als hij wat beter het overzicht had bewaard. Echter er werd deze keer ook goed verdedigd waardoor de score ongewijzigd bleef. Er zat dus wellicht meer in, maar er is voornamelijk hard gewerkt. Met 2 punten na de winterstop kan er inmiddels wel worden gesproken van een nuttige winterslaap. De eerste driepunter laat nog wel op zich wachten. Hiervoor gaan we over twee weken wederom ons best doen, waarbij Victoria'28 opnieuw de tegenstander is, maar dan in Afferden.

Volgende week slaan we even over ivm een feestje, Pleinpop benodigd namelijk ook het nodige uithoudingsvermogen. Voor het zover is volgt er a.s. donderdag nog wel een training... Een zeer speciale deze keer, maar daarover later meer!

UPDATE:

Op 4 april werd de 4e aflevering van het Kelderklassement opgenomen bij 't Vierde!

Na een korte samenvatting van ons partijspel waarin wij ons voetbaltalent konden tonen aan de rest van Nederland moesten wij een aantal opdrachten doen: Kratje trap, Schiet 'm van de fiets en Buikschuiven. Vooral met buikschuiven wisten wij goed te scoren!

Daarna de derde helft, hier hebben wij als team, maar zeker ook als club laten zien dat de sfeer bij ons altijd goed is!

Dus hieronder het filmpje waar heel Alphen al met smart op zit te wachten: Aflevering 4 van het Kelderklassement bij Avios/Dbv 4 ('t Vierde)

Wij wensen jullie veel lol en kijkplezier!

Wij bedanken iedereen voor zijn of haar aanwezigheid en support!

Zoals in het filmpje te zien scoren wij goed naast het veld i.p.v. op het veld wat maar weer bewijst dat 't Vierde het enige echte sfeerteam van de club is!!!!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!