WK Poule 2022 AVIOS/DBV

12 november 2022 15:30

๐Ÿงก | ๐—ช๐—ž ๐—ฃ๐—ข๐—จ๐—Ÿ๐—˜ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿฎ
Binnen 2 weken start het WK voetbal. Na het succes van afgelopen EK, hebben we besloten om weer een poule op te stellen voor iedereen die Avios/DBV een warm hart toedraagt.๐Ÿงก Leden, supporters, sponsoren en ouders worden uitgenodigd om mee te doen met deze WK-poule!

Via de onderstaande link kun je deelnemen aan de WK-poule. De beste voorspellers maken kans op mooie prijzen, die tijdens het jaarlijkse Snerttoernooi (8 januari 2022) worden uitgereikt ๐Ÿ†. Dus zet ook alvast deze in de agenda!
Kosten voor deelname aan deze WK-poule bedragen €5. Dit kun je overmaken naar NL06 RABO 0120 6308 93 t.a.v. J. VAN DEN BERK, of contant afgeven bij Jesper van den Berk of Steven van Beuningen. Mocht je het bedrag overmaken, zet dan je voor- & achternaam in de beschrijving, zodat wij het kunnen bevestigen. Is er geen geld ontvangen, dan wordt je niet meegenomen in het klassement.โŒ
๐—ž๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ฒ ๐—ถ๐—ป๐˜€๐˜๐—ฟ๐˜‚๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ฒ:Via bovenstaande link kom je terecht bij de Avios/DBV WK-poule 2022. Maak een account aan en het voorspellen kan beginnen! Het spel begeleidt je met het voorspellen van welke landen doorgaan naar de verschillende rondes. Daarna wordt je vrijgelaten in het spelmenu.Vergeet niet om voor elke wedstrijd de eindstand in te vullen! Onder het kopje ‘Wedstrijden’ kun je de verschillende groepen en selecteren, waar je vervolgens de scores kunt invullen. Bij de finalerondes staan nu nog vraagtekens, omdat hier de werkelijke landen komen te staan die door gaan (dus niet jouw voorspelling). Zodra de betreffende finalerondes bekend zijn, worden deze pagina’s geüpdatet. Vergeet ook niet onder het kopje ‘Vragen’ voorspellingen te maken voor het aantal rode/gele kaarten, hoeveel doelpunten, etc. Klik na het invullen altijd op opslaan!
๐—Ÿ๐—ฒ๐˜ ๐—ผ๐—ฝ:De deadline voor het invullen van het toernooiverloop (Welke landen doorgaan) en de voorspellingen onder het kopje ‘Vragen’, is 17 november om 17:00! Voorspellingen van individuele wedstrijden kun je nog invullen/wijzigen tot het begin van die wedstrijd. Vergeet dus ook niet te zijner tijd de wedstrijden in de finalerondes in te vullen, zodra die rondes bekend zijn.Als laatste krijg je bij het aanmaken van een account de mogelijkheid om €0,45 over te maken voor deelname aan de jackpot van de organisatie. Dit gaat buiten onze poule om en is van de organisatie zelf. Dit staat dus volledig los van de verplichte €5 voor deelname aan de Avios/DBV-poule. Iedereen is vrij in het kiezen om wel of niet deel te nemen aan de jackpot van de organisatie.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, dan kun je altijd bij ons terecht. Onze gegevens zijn onder dit bericht te vinden.
Verder wensen we jullie heel veel succes met invullen, alvast bedankt voor de deelname, en hopelijk kunnen we als Nederland groot feest vieren.๐Ÿ…๐Ÿ™
Namens Avios/DBV,Jesper van den Berk – 0637409927Steven van Beuningen - 0627236271

thumbnail_WK_POULE.png