In Memoriam Wim van Ooijen

6 november 2023 20:30

In Memoriam

Wim van Ooijen

We ontvingen het droevige bericht van het overlijden op vrijdag 3 november jl van ons oudste en zeer gewaardeerd verenigingslid en trouw supporter Wim van Ooijen.

Wij hebben Wim leren kennen als iemand die nauw betrokken was bij het wel en wee van onze vereniging en heeft hij -met grote toewijding en enthousiasme- veel tijd vrij gemaakt voor AVIOS in verschillende functies. Naast zijn inzet als trainer van diverse jeugdteams, senioren, het vrouwenvoetbal en als scheidsrechter heeft hij -als handige vakman- ook een bijdrage geleverd aan de verbetering en onderhoud van onze sportaccommodatie.

Wim was een ware voetballiefhebber met de echte voetbalbeleving die kon genieten van technisch verzorgd combinatievoetbal.

Op 23 april jl. hebben we Wim als Senior van het Seizoen nog in het zonnetje gezet als waardering voor zijn grote inzet en vele verdiensten voor onze vereniging.

In dankbare herinnering zal Wim bij velen en in de geschiedenis van AVIOS blijven voortleven.

We wensen zijn vrouw Stien, kinderen, (achter)kleinkinderen en verdere familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Bestuur en leden sv. AVIOS

Er is gelegenheid om afscheid te nemen op donderdag 9 november van 19:00 tot 19:45 uur, in het uitvaartscentrum van DELA, Medelsestraat-Oost 20 te Tiel. De afscheidsdienst wordt gehouden op vrijdag 10 november om 12:00 uur in de aula van crematorium de Linge Tiel, Medelsestraat-Oost 20 te Tiel.  Vanaf 14:00 nodigen wij u uit bij Dorpshuis de Hucht, Schoolstraat 4 te Alphen, waar gelegenheid is om de familie persoonlijk te condoleren.

20231103_In_Memoriam_Wim_van_Ooijen.jpg